E-commerce – strategi og forretningsudvikling

Niveau og ECTS

Diplomniveau, 5 ECTS

Startdatoer

Ikke planlagt

Pris fra

Ikke angivet

For virksomheder

Kontakt os og få faget skræddersyet til netop din virksomhed.

Tilmeld dig nu
Digital Konceptudvikling 0956

Tag 'e-commerce – strategi og forretningsudvikling' som et enkeltstående kursus - eller som del af en hel diplomuddannelse

Vi dykker ned i e-commerce med fokus på de nyeste internationale trends, og på selve forretningsudviklingen i forhold til at udvikle nye digitale koncepter og forretningsmodeller.

Men hvordan lykkes du med at udvikle en e-commerce strategi? Det lærer du mere om på faget 'e-commerce – strategi og forretningsudvikling'.

Få skræddersyet efteruddannelse til din virksomhed

Hos Erhvervsakademi Aarhus kan vi skræddersy alle uddannelsesforløb og kurser, så de passer til netop dig og din virksomhed, organisation eller branche.

Bliv klogere her

Lær at udvikle en e-commerce strategi og udforsk nye digitale forretningsområder

På dette kursus lærer du at forstå og udvikle nye digitale koncepter og forretningsmodeller til at udforske nye digitale forretningsområder samt evaluere og optimere på eksisterende forretningsområder.

Vi dykker ned i e-commerce, hvor du bliver klædt på til at udvikle en e-commerce strategi i forhold til hvordan den implementeres og følges op på. Du får også indblik i de nyeste internationale trends inden for e-commerce løsninger og udviklingen på området.

Du får også styr på, hvordan du optimerer allerede eksisterende digitale løsninger. På den måde bliver du trænet i at se på den forretningsmæssige helhed i digitale koncepter gennem velbegrundede, strategiske overvejelser.

Det lærer du om

  • Udvikling af en forretningsplan og business case - herunder, hvordan planerne kan implementeres og følges op
  • E-commerce-udvikling og trends
  • Forretningsmæssig helhed: Metoder til at sammenkoble virksomhedens interne analyse med analyser af virksomhedens eksterne miljø

Det kan du, når du er færdig

  • udvikle en e-commerce strategi, business case og forretningsplan
  • udvikle en digital forretningsmodel
  • bruge din strategiske forretningsindsigt til at håndtere komplekse problemstillinger inden for e-handel
  • udvikle nye digitale forretningsområder og evaluere/optimere dem, virksomheden allerede har

Enkeltstående kursus, eller hel uddannelse

Du kan tage 'e-commerce – strategi og forretningsudvikling' som et enkeltstående kursus.

Eller du kan bruge det som fag på en hel diplomuddannelse i digital konceptudvikling.

Kurset kan også indgå som fag på andre diplomuddannelser.

Eksamen og ECTS

Du afslutter forløbet med en skriftlig opgave med et mundtligt forsvar, der bedømmes efter 7-trinskalaen.

’E-commerce – strategi og forretningsudvikling' giver 5 ECTS-point. 

Tilmeld dig hurtigst muligt

Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.

Ingen kursusdato fastlagt