Handelsbetingelser

Se de handelsbetingelser, som gælder ved tilmelding til vores efteruddannelser og kurser.

Vi opfordrer til, du læser betingelserne grundigt igennem, så du kender dine rettigheder og forpligtelser, inden du tilmelder dig.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.

Sådan tilmelder du dig

  1. Find det forløb/kursus, du ønsker, og klik ”Tilmeld”. Du kan tilmelde dig flere forløb/kurser samtidig
  2. Udfyld de påkrævede oplysninger om dig og din adgangsgivende baggrund
  3. Vælg betalingsmetode
  4. Tjek og bekræft oplysningerne i din tilmelding
  5. Find den bekræftelse, vi sender til dig pr. mail
  6. Hold øje med mails fra os om evt. yderligere oplysninger, vi skal bruge for at behandle din ansøgning

Sådan behandler vi din tilmelding

Vi sender en bekræftelse til dig pr. mail, når din tilmelding er gået igennem til os. Bekræftelsen kommer umiddelbart efter, du har tilmeldt dig.

Vi behandler tilmeldinger i den rækkefølge, vi modtager dem.

Du får direkte besked pr. mail, hvis vi har brug for yderligere information fra dig for at kunne behandle din tilmelding – fx dokumentation for din adgangsgivende eksamen eller erhvervserfaring.

Vi sender en godkendelse til dig pr. mail, når du har fået en plads på holdet.

Vi gør opmærksom på, at endelig oprettelse af hold er betinget af et tilstrækkeligt antal tilmeldinger inden startdatoen.

Betaling

Du kan vælge mellem en række betalingsmetoder, afhængig af hvilke forløb/kurser, du har tilmeldt dig:

  • Faktura til privat/virksomhed (sendes med Digital Post)
  • Jobcenter/a-kasse (kun for ledige)
  • Omstillingsfonden. Læs mere her
  • Kortbetaling (Dankort, Visa/Dankort, Mastercard)

Vi sender faktura ca. 14 dage før startdatoen.

Ved kortbetaling trækkes pengene først, når vi ved at holdet oprettes. Vi anvender et betalingssystem fra NETS. Alle kortdata sendes krypteret.

Priser og moms

Alle priser er i danske kroner.

Evt. moms vil fremgå af din faktura. Spørg os, hvis du er i tvivl.

Der er ingen moms på deltagergebyret på akademifag og diplomfag tilrettelagt som åben uddannelse.

På kurser uden ECTS-point er moms inkl. i prisen.

På skræddersyede forløb for virksomheder med eksamen og ECTS-point vil prisen tillægges moms.

Framelding/udmeldelse

Hvis du framelder dig senest 14 dage inden startdatoen, bliver du frameldt uden omkostninger. Ved framelding derefter fastholdes din deltagerbetaling.

Framelding/udmeldelse skal ske skriftligt – gerne på mail til deltid@eaaa.dk – og indeholde dit navn, evt. virksomhed og hvilket fag, du vil frameldes.

Evt. tilbagebetaling af deltagerbetaling sker til Nemkonto (privat eller virksomhed). 

Vi passer godt på dine persondata

De persondata, du oplyser til Erhvervsakademi Aarhus via dette tilmeldingssystem, anvender vi til at håndtere din tilmelding til og studietid på vores efteruddannelser og kurser. 

På Erhvervsakademi Aarhus overholder vi databeskyttelsesforordningen, og vi vil derfor passe godt på de personoplysninger, vi bliver betroet – og behandle dem i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Du kan læse mere om dine rettigheder, hvordan du anmoder om indsigt m.v. samt, hvordan du giver samtykker og evt. trækker dem tilbage her: Erhvervsakademi Aarhus’ persondatapolitik. Her finder du også kontaktinformationer, hvis du har spørgsmål om dine rettigheder.

Kontakt os

Erhvervsakademi Aarhus 
Ringvej Syd 104 
8260 Viby J

Telefon: 7228 6000 
Mail: deltid@eaaa.dk

CVR: 31677971