Bilbranchens akademiuddannelse i salg og rådgivning
Du bliver rustet til at gennemføre salg på strategisk niveau. Du får kompetencer til at sælge professionelt på både BtB- og BtC-markedet, og du lærer at arbejde med salgsplanlægning, key account management og risikostyring i salget.
Du får kompetencer til selvstændigt at analysere, tilrettelægge og gennemføre salg på strategisk niveau, og du bliver i stand til at styre kilderne til og antallet af leads (kundeemner). Du får desuden viden om og forståelse for indkøbsstrategi.
Indhold
- Lead Management (styring af emnegenerering)
- Customer Relationship Management (CRM)
- Salgsplanlægning
- Forhandling
- Key account management
- Relationssalg
- Salgsstrategi
- Salg gennem netværk og sociale medier
- Risikostyring i salget
Eksamen og ECTS-point
Du går til eksamen i faget 'strategisk salg og key account management', der afsluttes med en mundtlig eksamen, som tager udgangspunkt i en projektrapport.
Faget giver 10 ECTS-point.