Tag 'customer insight' som enkeltstående kursus - eller som del af en hel diplomuddannelse
Du kan vide næsten alt om din kunde og bruger online, hvis du vil.
Men alt for mange virksomheder forsømmer at komme tæt på deres kunder. Men hvordan indsamler man bedst data, der beskriver brugernes adfærd? Det lærer du om på faget 'customer insights'.
Lær om brugeradfærd og kundeanalyser til at optimere digitale løsninger
I 'customer insight' arbejder vi med at lave bedre brugerundersøgelser. Vi arbejder både med kvantitative og kvalitative undersøgelser og data til bedre at forstå vores brugers adfærd.
Du lærer at vurdere data kritisk og effektivt. Du får styr på, hvordan du og din virksomhed kan bruge disse resultater aktivt til at forbedre forretningen og udvikle digitale løsninger, der tager udgangspunkt i brugerens behov og adfærd.
Det lærer du om
- Testmetoder med forskellig fokus
- Data - og hvordan det kan bruges rigtigt
- Kombination af testmetoder og forretningsudvikling.
- Forståelse af brugeradfærd
Det kan du, når du er færdig
- lave en strategi for den måde, I løbende samler information om jeres kunder og brugere
- arbejde metodisk med at forbedre og udvikle brugerorienterede digitale løsninger
- analysere dine resultater, så de bruges til at skabe forandringer i din organisation
Enkeltstående kursus, eller hel uddannelse
Du kan tage 'customer insight' som et enkeltstående kursus.
Eller du kan bruge det som valgfag på en hel diplomuddannelse i digital konceptudvikling.
Kurset kan også indgå som valgfag på andre diplomuddannelser.
Eksamen og ECTS
Du afslutter forløbet med en skriftlig opgave med et mundtligt forsvar, der bedømmes efter 7-trinskalaen.
’Customer Insight' udgør 5 ECTS-point.
Tilmeld dig hurtigst muligt
Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.