Marketingplanlægning og -forhandling

Niveau og ECTS

Akademiniveau, 10 ECTS

Startdatoer

22. april 2025
18. august 2025

Pris fra

6.500 kr.

For virksomheder

Kontakt os og få faget skræddersyet til netop din virksomhed.

Tilmeld dig her
Salg Og Markedsføring 159

Kurset er for dig, der vil styrke dine kompetencer inden for markedsføring til at planlægge, udvikle og implementere markedsføringsplaner.

På kurset opnår du kompetencer til at gennemføre kulturanalyser og vurdere interkulturelle kompetencer. Du bliver klædt på til at gennemføre forhandlinger og til at forstå forhandlingsprocessens forskellige trin og faser.

Du lærer helt konkret om:

  • Markedsføringsplanlægning og –implementering
  • Forhandlingsteknik, -kommunikation og –proces
  • Kulturparametre, -teori og -analyse
  • Udarbejdelse af markedsførings- og handlingsplaner
  • Juridiske forhold

Tag som enkeltstående kursus, eller som del af en hel akademiuddannelse på niveau med en HD 1. del.

Det kan du, når du er færdig

’Marketingplanlægning og -forhandling’ er for dig, der ønsker værktøjer til at:

  • Udvikle og implementere virksomhedens markedsføringsaktiviteter – nationalt og internationalt.
  • Forhandle professionelt i salgs- og markedsføringsrelaterede situationer.
  • Planlægge, håndtere og gennemføre en forhandling og vurdere alle forhandlingsprocessens trin og faser.
  • Foreslå og udvælge løsningsmuligheder i form af markedsføringstiltag, handlingsplaner, kulturanalyser og forhandlingsteknikker.
  • Forstå og inddrage kulturparametre og tværkulturelle problemstillinger i arbejdet med virksomhedens markedsføring.
  • Anvende relevante juridiske forhold – fx aftaleret og markedsføringslovgivning.

Få skræddersyet efteruddannelse til din virksomhed

Hos Erhvervsakademi Aarhus kan vi skræddersy alle uddannelsesforløb og kurser, så de passer til netop dig og din virksomhed, organisation eller branche.

Bliv klogere her

Enkeltstående kursus, eller hel uddannelse

Du kan tage 'marketingplanlægning og -forhandling' som et enkeltstående kursus.

Eller du kan bruge det som en del af en hel akademiuddannelse i salg og markedsføring.

Kurset kan også indgå som valgfag på andre akademiuddannelser.

Eksamen og ECTS-point

Forløbet afsluttes med en mundtlig eksamen kombineret med et praktisk produkt og en skriftlig opgave. Du bedømmes efter 7-trinsskalaen.

’Marketingplanlægning og -forhandling' giver til 10 ECTS-point.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.

Akademiniveau

Marketingplanlægning og -forhandling

Startdato: 22. april 2025

Tidspunkt: 7 undervisningsdage kl. 9.00-15.30

Pris: 9.510 kr. inkl. fuld forplejning

Se undervisningsdage (pdf)

Gå til kurven
Akademiniveau

Marketingplanlægning og -forhandling

Startdato: 18. august 2025

Tidspunkt: 15 mandage med undervisning kl. 17.30-21.00

Pris: 6.500 kr.

Gå til kurven