Tag 'Google Ads' som et enkeltstående kursus - eller som del af en hel akademiuddannelse
Få kompetencer til at øge omsætningen i din virksomhed. Hands-on undervisning fra første lektion.
Formålet med dette kursus i paid search er at give dig det, der skal til, så du kan tjene penge på Google via Google Ads.
Du får de helt rigtige værktøjer, en solid strategi og forståelse for, hvordan Googles annonceringsmuligheder kan udnyttes - og hvordan dens faldgruber kan undgås.
Det sikrer, at din virksomheds Google Ads-indsats kan blive en kæmpe succes.
Hør underviseren fortælle om kurset i Google Ads
Det lærer du om
Hvis du skal have det optimale ud af kurset, skal du være klar til at bruge mellem 3-5 timers forberedelse til hver kursusgang. Du får selvfølgelig mulighed for løbende sparring i løbet af kurset.
Det kan du, når du er færdig
Når du er færdig med forløbet, kan du gå direkte hjem og opsætte relevante kampagner på Google med de værktøjer og strategier, du har lært. Du vil lære, hvordan du vil få maksimal effekt ud af Googles annoncekampagner.
Du vil lære at navigere i den store Google-annoncering-maskine, som både indeholder store faldgruber og fantastiske eksponeringsmuligheder.
Du får en dybere indsigt i, hvad dine brugere / potentielle kunders faktisk leder efter på nettet, og hvordan du giver det til dem.
Du får ikke blot indsigt i, hvordan du udvikler dine marketingstrategier. Du kan også se, hvilke produkter og ydelser kunderne efterspørger.
Derfor skal du vælge et kursus i Google Ads på Erhvervsakademi Aarhus
- Du bliver undervist af en rutineret Google Ads ekspert
- Du bliver undervist af en uddannet underviser
- Du får 5 ECTS-points for kurset. Du får dermed mulighed for at bygge videre og tage kurset som et led i en uddannelse.
- Du får hjælp på det niveau, DU har brug for
- Du får kompetencer, der kan ses direkte på bundlinjen
- Du udvikler dig fagligt og personligt
- Du får mulighed for at indgå i et netværk med andre kursister, der står i samme situation som dig
Mere om underviseren
Harm Jan Kjær Feijer har arbejdet med Google Ads siden 2010. Som ansvarlig for Google Ads i webshops som SkatePro og Trendhim har han været med til at vækste disse virksomheder fra mindre forretninger til større spillere i hver deres branche med adskillige Gazelle-priser og E-handelspriser som resultat.
Harm Jan har været med i de forskellige vækstfaser fra disse virksomheder. Derfor kan han både sætte sig ind det lille setup og give gode indspark til den næste vækstfase af Google Ads.
Harm Jan er optaget af at være helt i front med viden om de seneste udviklinger og features på Google Ads-området. med sine hollandske rødder har han altid de internationale briller på og brænder for, at virksomheder tænker internationalt.
Enkeltstående kursus, eller hel uddannelse
Du kan tage dette som et enkeltstående kursus.
Eller du kan bruge det som valgfag på en hel akademiuddannelse i salg og markedsføring.
Kurset kan også indgå som valgfag på andre akademiuddannelser.
Kurset 'Google Ads' svarer til faget 'søgemaskiner, markedsføring og annoncering (SEA)' fra studieordningen for akademiuddannelsen i salg og markedsføring.
Eksamen og ECTS-point
Du afslutter 'google ads' kurset med en mundtlig prøve baseret på en erhvervscase fra din virksomhed.
Du får en karakter efter 7-trinsskalaen.
Kurset giver dig 5 ECTS-point.
Tilmeld dig hurtigst muligt
Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.
Ingen kursusdato fastlagt