8 kursusdage - lær alt om digital marketing ved at arbejde direkte i værktøjerne – guidet af undervisere fra bureau- og e-handelsbranchen.
På dette digital marketing-kursus er du 100% hands-on. Du trykker på knapperne, lærer hvad knapperne gør, og hvad der sker bagefter.
Kurset 'digital markedsføring' giver dig de kompetencer, som erhvervslivet efterspørger. Det er et praktisk kursusforløb, som bytter marketing-buzzwords ud med konkrete marketingkompetencer.
Lige fra digital strategi, dataanalyse, UX og KPI’er til opsætning af SoMe-annoncering, Google Ads, SEO og konverteringsoptimering (CRO).
Mød dine undervisere og hør mere om kurset
Fagligt indhold på kurset i digital markedsføring
Det kan du når du er færdig med kurset i digital markedsføring
- Lave digital markedsføring via SoMe og Google Ads og vurdere effekten af det
- Opstille mål og vurdere nøgleområder for virksomhedens digitale strategi og salg
- Analysere websites, udføre tests og justeringer, der løfter konverteringerne på både mobil og desktop.
Og meget andet!
Enkeltstående kursus? Eller en hel uddannelse?
Du kan tage kurset i 'digital markedsføring' helt for sig selv.
Men du kan også supplere det med andre kurser fra akademiuddannelsen i salg og markedsføring.
Eller tage hele uddannelsen over længere tid. Det er en efteruddannelse på niveau med en HD 1. del.
Uddannelsen giver 60 ECTS-point og består af 3 obligatoriske fag, forskellige valgfag og et afsluttende afgangsprojekt.
10 ECTS-point og eksamen
Du afslutter faget med en mundtlig eksamen kombineret med et praktisk produkt og disposition.
Du får karakter efter 7-trinsskalaen.
Kurset 'digital markedsføring' giver dig 10 ECTS-point.
Tilmeld dig hurtigst muligt
Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser.
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.